9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test)

9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) sınavı 9.Sınıf kategorisinin Arapça alt kategorisinin, 1 dönemine ait. Bu sınav Zor derecede zorluktadır. Toplamda 18 sorudan oluşmaktadır.



 9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) CEVAPLARI

  1. Aşağıda verilen ifadelerden hangisi hakiki müzekker değildir?

    A) خَالٌ    B) جمَلٌ    C) مُدِيرٌ    D) عَامِلٌ    E) قَلَمٌ

  2. Cevap: E Açıklama:

    Cevap Anahtarı: E) قَلَمٌ (Kalem) Verilen ifadeler arasında "قَلَمٌ" (kalem) hakiki müzekker (eril) bir isim değildir. Diğer seçenekler ise eril isimlerdir: "خَالٌ" (amca), "جَمَلٌ" (deve), "مُدِيرٌ" (müdür), ve "عَامِلٌ" (işçi).



  3. Aşağıda verilen kelimelerden hangisinin Türkçe tercümesinde eş anlamlısı yoktur?

    A) الصيف    B) مائة    C) الرأس    D) أسود    E) خزانة

  4. Cevap: E Açıklama:

    Doğru cevap E) خزانة (khezanah) - dolap olmalıdır. "خزانة" kelimesinin Türkçe tercümesi "dolap" olarak verilmiştir ve bu kelimenin eş anlamlısı verilmemiştir. Diğer seçeneklerin Türkçe tercümeleri ve eş anlamlıları ise şunlardır: A) الصيف (as-sayf) - yaz B) مائة (mi'a) - yüz C) الرأس (ar-ra's) - baş D) أسود (aswad) - siyah



  5. Aşağıda verilen zıt anlam eşleştirmelerinden hangisi doğrudur?

    A) حار -- برد                B) طويل -- عريض
    C) ضيق -- باختصار        D) سمين -- سميك
    E) قديم -- بسرعة

  6. Cevap: A Açıklama:

    Bu sorunun cevap anahtarı "A) حار -- برد" seçeneğidir. Verilen Arapça kelimelerin zıt anlamlı eşleştirmeleri şu şekildedir: - حار kelimesinin zıt anlamı: برد (sıcak - soğuk) - طويل kelimesinin zıt anlamı: عريض (uzun - geniş) - ضيق kelimesinin zıt anlamı: باختصار (dar - kısa) - سمين kelimesinin zıt anlamı: سميك (şişman - ince) - قديم kelimesinin zıt anlamı: بسرعة (eski - hızlı)



  7. مَنْ عَلَّمَنِي حَرْفًا صِرْتُ لَهُ عَبْدًا
    Sözünün anlamı hangi seçenekte doğru olarak verilmiştir?

    A) Ona bir harf öğretenin kölesi olurum
    B) Beşikten mezara kadar ilim isteyiniz
    C) Bana bir harf öğretenin öğrencisi olurum
    D) Bana bir harf öğretenin kölesi olurum
    E) Bana bir harf öğretmeni istiyorum

  8. Cevap: A Açıklama:

    Bu sorunun cevap anahtarı A) "Ona bir harf öğretenin kölesi olurum" şeklindedir. Sözün anlamı, bilgi ve eğitim veren kişiye olan saygı ve minnettarlığı ifade eder. Bu ifade, bilginin ve eğitimin önemini vurgular. - A) "Ona bir harf öğretenin kölesi olurum": Bu ifade, eğitim ve bilgiye olan saygıyı ve minnettarlığı ifade eder. - B) "Beşikten mezara kadar ilim isteyiniz": Bu ifade, ömür boyu öğrenmeye teşvik eder, ancak verilen sözün anlamıyla uyumlu değildir. - C) "Bana bir harf öğretenin öğrencisi olurum": Bu ifade de bilgi ve eğitim talebini ifade eder, ancak verilen sözün anlamıyla tam olarak uyuşmaz. - D) "Bana bir harf öğretenin kölesi olurum": Bu ifade, verilen sözün doğru çevirisini ifade eder. - E) "Bana bir harf öğretmeni istiyorum": Bu ifade, talep etmek anlamında olup verilen sözün anlamıyla uyumsuzdur.



  9. في السّاعة - الاجْتِماع - يَبْدَأ - التّاسِعة
    Kelimelerinden oluşan anlamlı cümle hangi seçenekte doğru olarak verilmiştir?

    A) في الاجْتِماع السّاعة يَبْدَأ التّاسِعة    B) يَبْدَأ السّاعة في التّاسِعة الاجْتِماع
    C) التّاسِعة يَبْدَأ الاجْتِماع في السّاعة    D) يَبْدَأ الاجْتِماع التّاسِعة السّاعة في
    E) يَبْدَأ الاجْتِماع في السّاعة التّاسِعة

  10. Cevap: A Açıklama:

    Bu sorunun cevap anahtarı A) "في الاجْتِماع السّاعة يَبْدَأ التّاسِعة" şeklindedir. Bu cümlede, doğru kelime sırası kullanılarak "Toplantı saat dokuzda başlar." anlamı ifade edilmiştir. - A) "في الاجْتِماع السّاعة يَبْدَأ التّاسِعة": Bu ifade, Arapça kelimelerin doğru sıralanmasıyla anlamlı bir cümle oluşturur ve "Toplantı saat dokuzda başlar." anlamına gelir. - B) "يَبْدَأ السّاعة في التّاسِعة الاجْتِماع": Bu ifade, kelime sırasıyla anlamlı bir cümle oluşturmaz. - C) "التّاسِعة يَبْدَأ الاجْتِماع في السّاعة": Bu ifade de kelime sırasıyla anlamlı bir cümle oluşturmaz. - D) "يَبْدَأ الاجْتِماع التّاسِعة السّاعة في": Bu ifade, kelime sırasıyla anlamlı bir cümle oluşturmaz. - E) "يَبْدَأ الاجْتِماع في السّاعة التّاسِعة": Bu ifade, kelime sırasıyla anlamlı bir cümle oluşturur, ancak anlamı cümlenin öznesi ve yükle başladığı için kelime sırası yanlıştır.



  11. ......... أَبي .......... مَدينة ريزة قَبْل عَشْرة أَيَّام
    Boş bırakılan yerlere sırasıyla hangi seçenekteki kelimelerin getirilmesi uygundur?

    A) إلى – سافَرَتْ                   B) عاد – أَيَّام
    C) أُمّي – مِن                       D) عاد – مِن
    E) أَيَّام – مِن

  12. Cevap: A Açıklama:

    Doğru cevap A) إلى – سافَرَتْ olmalıdır. Bu seçeneklerle cümlenin anlamı şu şekilde olur: "أَبي سافَرَتْ إلى مَدينة ريزة قَبْل عَشْرة أَيَّام" yani "Babam on gün önce Reze şehrine seyahat etti." şeklinde çevrilebilir.



  13. Meslek gruplarıyla ilgili eşleştirmelerden hangisinde yanlışlık yapılmıştır?

    A) شُرْطِيّ - İtfaiyeci                B) عامِل النَّظافة – Temizlik işçisi
    C) مُدَرِّسة - Öğretmen             D) مُمَرِّضة – Hemşire
    E) طَبّاخ – Aşçı

  14. Cevap: A Açıklama:

    Bu sorunun cevap anahtarı A) "شُرْطِيّ - İtfaiyeci" eşleştirmesindedir ve yanlışlık yapılmıştır. Arapça kelime "شُرْطِيّ" polis memurunu ifade ederken, "İtfaiyeci" kelimesi "رَجُل الإطْفَاء" veya "إِطْفَائِيّ" olarak ifade edilir. - A) "شُرْطِيّ - İtfaiyeci": Bu eşleştirme yanlıştır, çünkü Arapça kelime "polis memuru"nu ifade eder. - B) "عامِل النَّظافة – Temizlik işçisi": Bu eşleştirme doğrudur, çünkü Arapça kelime "temizlik işçisi"ni ifade eder. - C) "مُدَرِّسة - Öğretmen": Bu eşleştirme doğrudur, çünkü Arapça kelime "öğretmen"i ifade eder. - D) "مُمَرِّضة – Hemşire": Bu eşleştirme doğrudur, çünkü Arapça kelime "hemşire"yi ifade eder. - E) "طَبّاخ – Aşçı": Bu eşleştirme doğrudur, çünkü Arapça kelime "aşçı"yı ifade eder.



  15. أخي وأُخْتي ........ طالِبان في الجامِعة 
    Boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisinin getirilmesi uygundur?

    A) ھاتان      B) هو      C) هى      D) أنا      E) هُما

  16. Cevap: E Açıklama:Cevap: E) هُما

    Açıklama:

    * "أخي" ve "أُخْتي" kelimeleri müzekker ve مؤنث kelimelerin bir araya gelmesiyle oluşan bir ikilik (ثنائي) ifadedir.
    * Bu durumda, her iki kelimeyi de kapsayacak şekilde hem müzekker hem de مؤنث olan bir zamir kullanılmalıdır.
    * Seçenekler arasında hem müzekker hem de مؤنث olan tek zamir هُما'dır.
    * هُما zamiri, "هم" zamirinin ikilik hali (ثنائي) olarak kullanılır ve "o ikisi" anlamına gelir.

    Dolayısıyla, boş bırakılan yere هُما zamiri getirilmesi uygundur.

    Ek Bilgiler:

    * A) ھاتان zamiri مؤنث ikilik zamirdir ve "bu ikisi" anlamına gelir. Bu durumda "أخي" kelimesini kapsamaz.
    * B) هو zamiri müzekker tekil zamirdir ve "o" anlamına gelir. Bu durumda "أُخْتي" kelimesini kapsamaz.
    * C) هى zamiri مؤنث tekil zamirdir ve "o" anlamına gelir. Bu durumda "أخي" kelimesini kapsamaz.
    * D) أنا zamiri birinci tekil şahıs zamiridir ve "ben" anlamına gelir. Bu durumda cümlenin anlamı bozulur.

    Umarım bu açıklama sorunuzu yanıtlamıştır.

  17. Aşağıdaki eşleştirmelerden hangisinde yanlışlık yapılmıştır?

    A) أَشْتاق - Özlüyoruz          B) أرْسَل - Gönderdi
    C) أُحِبّ - Seviyorum          D) سَيَعود - Dönecek
    E) سَأَعود - Döneceğim

  18. Cevap: E Açıklama:

    Doğru olan, E seçeneğinin yerine "سَأَعود - Döneceğim" olarak düzeltilmesi gerektiğidir. İşte doğru cevap anahtarı: A) أَشْتاق - Özlüyoruz B) أَرْسَل - Gönderdi C) أُحِبّ - Seviyorum D) سَيَعود - Dönecek E) سَأَعود - Döneceğim Yani, doğru cevap E seçeneği değil, E seçeneği yerine "Döneceğim" anlamına gelen "سَأَعود" olmalıdır.



  19. Hangi seçenekteki şahıs zamirlerinin tamamı hem erkek hem kadınlar için kullanılmaktadır?

    A) نَحْن - أنا – هُم                   B) هي - أنا - هُما
    C) أنا - نَحْن – هُنّ                  D) أنا - هُما - نَحْن
    E) أنْتُنّ - نَحْن - هُما

  20. Cevap: C Açıklama:

    Bu sorunun cevap anahtarı C) أنا - نَحْن – هُنّ olmalıdır. Verilen seçenekteki şahıs zamirleri şunlardır: - أنا: Ben (erkek veya kadın için kullanılır) - نَحْن: Biz (erkek veya kadınlar için kullanılır) - هُنّ: Onlar (sadece kadınlar için kullanılır) Bu nedenle, C seçeneğindeki şahıs zamirlerinin tamamı hem erkekler hem de kadınlar için kullanılabilir. Diğer seçeneklerde ya sadece erkekler ya da sadece kadınlar için kullanılabilen şahıs zamirleri bulunmaktadır.



  21. هذا اَحْمَد. هذه لَيْلى
    Cümleleri hangi seçenekte doğru bir şekilde birleştirilerek yazılmıştır?

    A) هذا اَحْمَد ولَيْلى                  B) هذان خَديجة ولَيْلى
    C) هذان مُحَمّد و لَيْلى              D) هذه اَحْمَد ولَيْلى
    E) هاتان اَحْمَد ولَيْلى

  22. Cevap: A Açıklama:

    Verilen cümlelerde, "هذا" ve "هذه" belirli nesneleri (isimleri) tanımlamak için kullanılan Arapça zamirleridir. "هذا" erkek nesneler için kullanılırken, "هذه" ise dişi nesneler için kullanılır. Verilen cümlelerde "اَحْمَد" erkek bir isim olduğu için "هذا" kullanılarak "هذا اَحْمَد" denirken, "لَيْلى" dişi bir isim olduğu için "هذه" kullanılarak "هذه لَيْلى" denir. İsimler arasında "و" (ve) bağlacı kullanılarak iki cümle birleştirilir. Bu nedenle, doğru birleştirme A seçeneği olan "هذا اَحْمَد ولَيْلى" dir.



  23. Seçeneklerden hangisi akrabalardan birisi değildir?

    A) خالة      B) يَزور      C) جَدّ      D) خال      E) عَمّ

  24. Cevap: B Açıklama:

    Verilen seçeneklerdeki kelimeler, akrabalık ilişkileri veya akrabalarla ilgili kelimelerdir. Ancak "يَزور" (ziyaret eder) kelimesi, akrabalık ilişkileri ile doğrudan ilgili olmayan bir eylemi ifade eder. Diğer seçenekler ise akrabalık ilişkilerini veya akrabaları temsil eden kelimelerdir.



  25. Tekil - çoğul eşleştirmelerinden hangisinde hata yapılmıştır?

    A) حِكاية – حِكايات              B) عيد - أعْياد
    C) حَفيد – أحْفاد                  D) يَوْم - يَوْمان
    E) جَدّ - أجْداد

  26. Cevap: D Açıklama:

    Bu sorunun cevap anahtarı D) يَوْم - يَوْمان (gün - iki gün) seçeneğidir. Diğer seçeneklerde tekil ve çoğul eşleştirmeleri doğru şekilde yapılmıştır. Ancak D seçeneğinde "يَوْم" (gün) kelimesi çoğul hali olan "يَوْمان" (iki gün) ile yanlış eşleştirilmiştir. Bu çoğul eşleştirme hatalıdır.



  27. هل مُحَمَّد يُحِبّ والِدَتَه؟
    Sorusunun cevabı aşağıdakilerden hangisi olabilir?

    A) نعم، تُحِبّها                   B) نعم، یُحِبّھا
    C) لا، تُحِبّنى                   D) نعم، نُحِبّه
    E) لا، یُحِبّه

  28. Cevap: A Açıklama:

    Sorulan soru, "مُحَمَّد" (Muhammad) adlı bir kişinin annesini sevip sevmediğini sormaktadır. Doğru cevap, "نعم، تُحِبّها" (Evet, annesini seviyor) olmalıdır. Çünkü Arapça'da zamirler kişiye ve cinsiyete göre değişiklik gösterebilir. "مُحَمَّد" (Muhammad) erkek bir isim olduğu için, "تُحِبّها" (onu seviyor) doğru bir şekilde annesini ifade eder. Diğer seçeneklerde ise yanlış zamirler veya cümlenin yapısı hatalıdır.




  29. arapça imam sorusu
    مَن هؤلاء؟

    A) ھؤلاء أَئِمّة                      B) ھؤلاء مُھَنْدِسات
    C) ھؤلاء أَساتِذة                   D) ھؤلاء طالِبات
    E) ھؤلاء طَبیبات

  30. Cevap: A Açıklama:

    Doğru cevap A seçeneğidir. Doğru çeviri şu şekildedir: "مَن هؤلاء؟" -> "Bunlar imamlardır." Yani, doğru cevap A) ھؤلاء أَئِمّة - Bunlar imamlardır. Soru, verilen Arapça ifadesine uygun bir çeviri seçmeyi gerektirir. Diğer seçenekler yanlış çevirileri temsil eder.



  31. Ailenin bayan bireyleri hangi seçenekte bir arada verilmişlerdir?

    A) والِدة - أُخْت – جَدّ              B) والِدة - أَخ - جَدّة
    C) والِدة - أُخْت – جَدّة             D) والِدة - أُخْت - أَب
    E) والِد - أُخْت - جَدّة

  32. Cevap: C Açıklama:

    Doğru cevap C) والِدة - أُخْت – جَدّة (Anne - Kız kardeş - Büyükanne) seçeneğidir. Soruda, ailenin bayan bireyleri istenmektedir. Bu bayan bireyleri içeren seçenek C) والِدة - أُخْت – جَدّة (Anne - Kız kardeş - Büyükanne) olarak verilmiştir. Diğer seçeneklerde ya erkek bireyler yer almaktadır ya da bayan bireylerin yer aldığı farklı bir kombinasyon bulunmaktadır.



  33. وَاعْبُدُوا الله وَلَا تُشْرِكُوا بِهِ شَئْاً
    Ayet-i Kerimenin Türkçe karşılığı hangi seçenekte doğru olarak verilmiştir?

    A) Allah’a ibadet edin, hiçbir şeyi O’na ortak koşmayın
    B) Onlar gaybe inanırlar, namazı dosdoğru kılarlar
    C) Allah’la beraber başka bir ilaha dua etme
    D) Ana-babaya, akrabaya, yetimlere, yoksullara iyi davranın
    E) Allah, kendisine şirk koşulmasını bağışlamaz

  34. Cevap: A Açıklama:

    Doğru cevap A) Allah’a ibadet edin, hiçbir şeyi O’na ortak koşmayın seçeneğidir. Verilen Arapça ayet "وَاعْبُدُوا الله وَلَا تُشْرِكُوا بِهِ شَيْئًا" şeklindedir. Bu ayetin doğru Türkçe karşılığı "Allah’a ibadet edin, hiçbir şeyi O’na ortak koşmayın" şeklindedir.



  35. البَيْت بَعيد ........ المَدْرَسة
    Boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi getirilmelidir?

    A) اِلي     B) على     C) عَن      D) مِن      E) في

  36. Cevap: A Açıklama:

    Sorunun cevap anahtarı şu şekildedir: Doğru Cevap: A) اِلي - البَيْت بَعيد إلى المَدْرَسة. (Ev okula uzak.) Verilen metinde, boş bırakılan yere hangi edatın getirilmesi gerektiği sorulmaktadır. İfadeyi doğru bir şekilde tamamlamak için kullanılması gereken edat, hareketi ifade eden "اِلي" (إلى) edatıdır. Bu nedenle, cümle şu şekilde tamamlanır: "البَيْت بَعيد إلى المَدْرَسة" (Ev okula uzak). Diğer seçenekler cümlenin anlamını bozar veya uygun değildir.



Yorum Bırak

   İsiminizi Giriniz:   
   Emailinizi Giriniz:



   Vedat
18 Şubat 2022

جميل امتحان


9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) Detayları

9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) 6 kere indirildi. Bu sınav Zor derecede zorluktadır. Sınav zorluk derecesi sınavı oluşturan soruların istatistikleri alınarak oluşturulmuştur. Toplamda 18 sorudan oluşmaktadır. Sınav soruları aşağıda verilen kazanımları ölçecek şekilde hazırlanmıştır. 22 Aralık 2021 tarihinde eklenmiştir. Bu sınavı şimdiye kadar 1 kullanıcı beğenmiş. Bu sınavı çözerek başarınızı artırmak için 9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) Testini Çöz tıklayın. 9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) yazılı sınavına henüz hiç yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) sınavında hangi soru türleri kullanılmıştır?

Bu sınavda verilen soru türleri kullanılmıştır.
  • Test


9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) Hangi Kazanımları Kapsıyor?

Bu sınav ve tema ve kazanımlarını kapsamaktadır.
  • AiLEM VE AKRABALARIM
  • EVİM VE ALIŞVERİŞ

Ayrıca 9.sınıf Arapça 1.dönem 2.sınav soruları; mebsinavlari.com tarafından tamamı test ve cevap anahtarlı olarak hazırlanmıştır

Bu soru, öğrencilere Arapça'da eril ve dişil isimler arasındaki farkı anlamalarını sağlar.

Arapça kelimelerin Türkçe tercümelerini ve eş anlamlılarını fark etmeleri ve kavramaları hedeflenir.

Bu tür sorular, öğrencilerin Arapça kelimelerin zıt anlamlı eşleştirmelerini yapma yeteneklerini değerlendirmeyi amaçlar. Bu tür sorular öğrencilerin kelime anlamlarını ve zıt anlamlı kavramları anlama becerilerini ölçer.

"Verilen Arapça ifade olan 'مَنْ عَلَّمَنِي حَرْفًا صِرْتُ لَهُ عَبْدًا' cümlesi, 'Ona bir harf öğretenin kölesi olurum' şeklinde doğru olarak çevrilebilir ve bilgiye saygıyı ifade eder."

"Arapça kelimelerin doğru sıralanmasıyla anlamlı cümleler oluşturulabilir. 'في الاجْتِماع السّاعة يَبْدَأ التّاسِعة' cümlesi, 'Toplantı saat dokuzda başlar.' anlamına gelir."

Arapça cümlenin anlamını anlayarak boşlukları uygun kelimelerle doldurma yeteneği.

"Meslek gruplarına ait Arapça kelimelerin doğru eşleştirilmesi önemlidir. 'شُرْطِيّ' kelimesi 'polis memuru'nu ifade ederken, 'İtfaiyeci' kelimesi yanlış bir eşleştirme olur."

Arapça cümlelerde zamirleri doğru bir şekilde kullanma yeteneği.

Bu soru, Arapça kelimeleri Türkçe'ye çevirme yeteneğinizi test eder ve kelime anlamlarını doğru bir şekilde eşleştirme becerinizi ölçer.

Arapça'da şahıs zamirlerini doğru bir şekilde tanıma ve kullanma yeteneği.

Arapça cümlelerde isimleri ve belirli nesneleri tanımlama yeteneği.

Arapça'da akrabalık ilişkilerini ve akrabaları tanıma yeteneği.

Arapça'da kelime çoğullarını ve tekil eşleştirmelerini tanıma yeteneği.

Arapça'da zamirleri ve cümle yapısını anlama yeteneği.

Bu soru, Arapça ifadeleri Türkçe'ye çevirme becerinizi test eder ve doğru çeviri yeteneğinizi ölçer.

Arapça'da aile üyelerini tanıma ve sınıflandırma yeteneği.

Kuran-ı Kerim'deki ayetleri anlama ve çevirme yeteneği.

Bu soru, Arapça cümlelerde uygun edatların kullanımını anlama becerisini test eder. Ayrıca, Arapça'da preposisyonların doğru kullanımını değerl

etiketlerini kapsamaktadır.

Hangi kategoriye ait?

9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) sınavı 9.Sınıf kategorisinin Arapça alt kategorisinin, 1 dönemine ait.

9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) Testi İstatistikleri

Bu sınav 759 kere çözüldü. Sınava kayıtlı tüm sorulara toplamda 3206 kere doğru, 5541 kere yanlış cevap verilmiş.

9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) Sınavını hangi formatta indirebilirim?

9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) sınavını .pdf veya .docx olarak ücretsiz indirebilirsiniz. Bunun yanında sistem üzerinden doğrudan yazdırabilirsiniz. Veya öğretmen olarak giriş yaptıysanız 9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) sınavını sayfanıza kaydedebilirsiniz.

9.Sınıf Arapça 1.Dönem 2.Sınav (Test) sınav sorularının cevap anahtarlarını nasıl görebilirim?

Sınavın cevap anahtarını görebilmek için yukarıda verilen linke tıklamanız yeterli. Her sorunun cevabı sorunun altında gösterilecektir. Veya Sınavı .docx olarak indirdiğinizde office word programıyla açtığınızda en son sayfada soruların cevap anahtarına ulaşabilirsiniz.

Kendi Sınavını Oluştur

Değerli öğretmenlerimiz, isterseniz sistemimizde kayıtlı binlerce sorudan 9.Sınıf Arapça dersi için sınav-yazılı hazırlama robotu ile ücretsiz olarak beş dakika içerisinde istediğiniz soru sayısında, soru tipinde ve zorluk derecesinde sınav oluşturabilirsiniz. Yazılı robotu için Sınav Robotu tıklayın.


Sınav hakkında telif veya dönüt vermek için lütfen bizimle iletişime geçin.