8.Sınıf Zekâ Oyunları Dersi Günlük Plan - 22.Hafta
8.sınıf Zekâ Oyunları dersi 22.Hafta
günlük planı indir 22.HAFTA
: Soyut Grafik Modelleri
2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ……………………………………
8.SINIF Zekâ Oyunları DERSİ GÜNLÜK PLAN
BÖLÜM I
Ders: Zekâ Oyunları
Sınıf: 8.Sınıf
Hafta: 22.Hafta
Öğrenme Alanı-Ünite: Karma Zeka Oyunları
Alt Öğrenme Alanı-Konu: Soyut Grafik Modelleri
Süre: 2 saat
BÖLÜM II
Kazanımlar: Öğrenciler, rakipsiz karma zeka oyunlarını soyut grafik sembollerle modelleyebilirler. Öğrenciler, karma zeka oyunlarını kendi stratejilerini geliştirerek çözümleyebilirler.
Öğretim Yöntemleri: Göster-Yaptır Soru-Cevap İşbirlikli Öğrenme
Araç-Gereçler ve Kaynaklar: Soyut grafik semboller Karma zeka oyunları Beyaz tahta veya flip chart
Öğrenme Öğretme Süreci:
Öğrencilere rakipsiz karma zeka oyunlarının tanımı yapılır. Öğrenciler, çeşitli karma zeka oyunları örnekleriyle tanıştırılır. Beyaz tahta veya flip chart üzerine, oyunun soyut grafik modeli çizilir. Öğrenciler, sembollerin oyunun kurallarına nasıl karşılık geldiğini inceler. Öğrenciler, gruplara ayrılır ve her gruba farklı bir karma zeka oyunu verilir. Öğrenciler, oyunun soyut grafik modelini oluştururlar ve oyunun nasıl oynanacağı konusunda kendi stratejilerini geliştirirler. Gruplar, stratejilerini sınıfla paylaşır ve oyunları oynarlar. Oyun sırasında, öğrenciler stratejilerinin etkinliğini değerlendirir ve gerekirse ayarlar yaparlar.
BÖLÜM III
Ölçme Değerlendirme: Öğrencilerin soyut grafik modelleri, oyunun kurallarına ne kadar doğru karşılık geldiğine göre değerlendirilir. Öğrencilerin oyunları çözme stratejileri, etkinlikleri ve yaratıcılıkları açısından değerlendirilir. Öğrencilerin, oyunları oynama performansları ve oyun kurallarına uymaları da değerlendirilir.